تفاوت هتل و هتل آپارتمان
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از ملزومات سفر رزرو یک اقامتگاه خوب و متناسب است. هنگامی که قصد سفر می‌کنید و با آژانس‌های مسافرتی تماس می‌گیرید. اولین سوالی که از شما می‌شود، این است که تمایل دارید در هتل یا هتل آپارتمان اقامت داشته باشید؟ اما برخی از مردم تفاوت هتل و هتل آپارتمان را نمی‌دانند. در نتیجه نمی‌توانند اطلاع درستی از آنچه می‌خواند بدهند. بنابراین امکان راهنمایی درست آژانس مسافرتی برای یافتن اقامتگاه فراهم نخواهد بود.

آژانس گردشگری "های هتل" به منظور اطلاع بیشتر شما مسافران عزیز در این مقاله به این موضوع می‌پردازد. پس با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین ررزو هتل و یا هتل آپارتمان را داشته باشید.

تفاوت هتل و هتل آپارتمان در چیست؟

شناخت از تفاوت‌های میان هتل و هتل آپارتمان قبل از سفر به شما کمک می‌کند. براساس آنچه نیاز دارید، اقامتگاه مورد نیاز خود را رزرو کنید. به طور کلی هتل و هتل آپارتمان در نوع واحد اقامتی، مساحت و خدمات امکانات تفاوت و قیمت دارند.

 

تفاوت در نوع اقامتگاه:

هتل آپارتمان‌ها، نظیر یک خانه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و اتاق می‌شوند. اما اقامت در هتل، تنها در یک اتاق بزرگ است که مجهز به سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. ظرفیت در اتاق‌های هتل به جزء سوئیت‌های ویژه تا 4 نفر است. اما در هتل‌ آپارتمان‌ها با توجه به مساحت و تعداد اتاق ظرفیت بیشتر می‌باشد.

 

تفاوت در مساحت:

یک هتل از مساحت بیشتری برخوردار است. زیرا برای اخذ مجوز و نامگذاری در لیست هتل، نیازمند مساحت بیشتر است. به طبع هر چقدر مساحت بیشتر باشد، واحدهای بیشتری موجود می‌باشد. هتل آپارتمان‌ها فضا و واحد کمتری دارند. علاوه بر این خیابانی که هتل در آن واقع می‌شود به نسب خیابان هتل آپارتمان عریض‌تر است.

تفاوت در خدمات و امکانات:

یکی دیگر از تفاوت‌های هتل با هتل آپارتمان خدمات و امکانات می‌باشد. امکانات در هتل‌ها معمولا محدود و لوکس هستند. اما امکانات در هتل‌آپارتمان‌ها امکانات بیشتر اما از نوع معمولی هستند. در رابطه با خدمات نیز باید بگوییم که خدمات هتل‌ به نسبت هتل آپارتمان بسیار بیشتر است. همچنی در هتل‌ خدمات تفریحی نظیر استخر و سالن ورزشی وجود دارد.

 

تفاوت در قیمت:

مهم‌ترین وجه تفاوت هتل و هتل آپارتمان در قیمت آن است. اگر به دنبال یک اقامتگاه مقرون به صرفه هستید، بهترین گزینه هتل آپارتمان است. هزینه اقامت در یک هتل به نسبت هتل آپارتمان بیشتر می‌باشد. زیرا هتل‌ها معمولا لوکس هستند و خدمات بیشتری ارائه می‌دهند.

 

ویژگی‌های هتل چیست؟

  • مساحت زیاد بنا، واحد اقامتی بیشتر، لوکس بودن بنا و کوچه عریض
  • مجهز به بخش‌هایی نظیر سالن کنفرانس، لابی، پذیرش 24 ساعته به چند زبان، خودپرداز، فروشگاه، کافی شاپ و رستوران و...
  • خدماتی نظیر خشکشویی، روم سرویس، خانه داری، حمل بار، صندق امانات، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، خدمات زیبایی و...
  • امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و بدن سازی، ماساژ، سالن زیبایی، لوازم بهداشتی، حوله و مواد شوینده و...

ویژگی‌های هتل آپارتمان چیست؟

  • مهم‌ترین تفاوت هتل و هتل آپارتمان محدودیت در آشپزی است.
  • مساحت بیشتر واحد اقامتی، لوازم و امکانات بیشتر و کاربردی و...
  • مجهز به اتاق، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق نشیمن، آشپزخانه و...
  • خدماتی نظیر حمل و بار، تاکسی سرویس، امانات و پذیرش و...
  • امکاناتی نظیر وسیله آشپزی، لوازم بهداشتی و شوینده، نمازخانه و...

بهترین هتل و هتل آپارتمان در مشهد کدام است؟

شهر مشهد بزرگترین شهر توریستی و زیارتی در تمام کشور می‌باشد. اکثر زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، به دنبال رزرو هتل نزدیک حرم هستند. بنابراین هر نوع هتل یا هتل آپارتمانی که بخواهید با قیمت مناسب را می‌توانید در "های هتل" تهیه کنید.

پیشنهاد "های هتل" برای رزرو هتل آپارتمان خوب:

پیشنهاد "های هتل" برای رزرو هتل5 ستاره:

اگر قصد دارید از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد دیدن کنید و اطلاعی از آن ها ندارید. کافیست با مراجعه به آژانس گردشگری "های تور" و رزرو تور مشهد به راحتی از این امکان دیدنی دیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: